nedjelja, 4. studenoga 2012.

Fenomen zvani 'Gangnam style'

'Gangnam style' je pjesma koju izvodi koreanski pjevač PSY. Oficijelno je izašla 15.07.2012. godine.
Od tada,pa do danas, postala je veliki globalni fenomen.
Na youtube ima 643,136,232 pregleda,
Fraza "Gangnam Style" je korejski neologizam, koji se odnosi na način života povezan s Gangnam okrugom u glavnom južnokorejskom gradu Seulu.
Pjesma je broj 1 u 33 države svijeta, uključujući: Australiju,Francusku i Veliku Britaniju, što je čini prvom K-pop pjesmom do sada koja je to postigla.
Na temu ove pjesme je urađeno mnogo parodija, širom svijeta. Mnogo ih ima i u našoj zemlji i regionu.

Svi ovi podaci nam govore da cijeli svijet pleše u ritmu 'Gangnam style' a većina nas nema pojma o čemu on pjeva niti bi znali otpjevati neki dio. Meni lično,pjesma se mnogo dopada i zarazan je ritam, iz tog razloga sam odlučio istražiti značenje pjesme.
Ovo je prevod teksta na srpski jezik:
*Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!
Ona je žena tako topla i prijatna,kao dan
Moderna devojka koja zna da se opusti uz kafu
Žena koja greje kad sunce zađe
Žena sa tako zgodnom figurom na telu
Ja sam muškarac
Onaj tip čija toplina greje kao dan
Tip koji kafu ispija u jednom gutljaju
Tip čije srce lupa kada padne noć
Takav sam ja
Lepa, prijatna
Hej, to si ti, baš ti, hej
Lepa, prijatna
Hej, to si ti, baš ti, hej
Hajdemo svi ko jedan
Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!
Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!
Op op op Gangnam stil!
Hej Seksi damo
Gangnam stil!
Op op op Gangnam stil!
Op op op op
Devojka koja izgleda skromno, ali je u stanju da igra
Da joj kosa leprša u savršenom trenutku
Tako seksi, bez preteranog pokazivanja tela
Senzualna žena
Ja sam tip
Ja sam pristojan tip, ali kada igram, (kada igra)
Znam da poludim i da skačem kad dođe vreme
Tip sa prljavim mislima umesto mišićima
Takav sam ja
Lepa, prijatna
Hej, to si ti, baš ti, hej
Lepa, prijatna
Hej, to si ti, baš ti, hej
Hajdemo svi ko jedan
Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!
Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!
Op op op Gangnam stil!
Hej Seksi damo
Op op op Gangnam stil!
Hej Seksi damo
Op op op op
Pogledaj te, čovek je supermen, zna sve
Dušo, ja sam onaj koji zna stvar il dve
Pogledaj te, čovek je supermen, zna sve
Dušo, ja sam onaj koji zna stvar il dve
Znaš na šta mislim
Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!
Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!
Op op op Gangnam stil!
Gangnam stil!*

Sada se pitam, da li pjesma sa ovakvim površnim tekstom zaslužuje biti broj 1 u svijetu?
Ali to nema veze, svi i dalje plešemo Gangnam style i plesat će se još dugo vremena.

OPPAN GANGNAM STYLE!



Nema komentara:

Objavi komentar