srijeda, 7. studenoga 2012.

ask.fm mania.

ask.fm je popularni internet sajt, na kome pitate neke osobe, ono što vas zanima. Na kraju pitanja,uvijek možete izabrati, da li želite ostati anonimni ili ipak želite objaviti vaše ime.
Kod nas zadnjih mjeseci, vlada velika euforija oko ove stranice.
Pored facebooka, ask.fm je najpopularniji sajt u našoj regiji. Samo, mnogi su zaboravili za šta on služi.
Kod nas je postao način da izraziš osjećanja, mržnju, stavove nekoj osobi, i naravno sve to, anonimno!
ask.fm je idealan za one koji se boje reći neke stvari u lice. Ja sam, sam žrtva takvih ljudi.
Na mom ask.fm profilu možete naći mnogo pitanja, uvredljivog sadržaja.
Navest ću jedno za primjer:

"hahah....primitivci,i de to ENGLISH molim vas izbacite iz glave,i vi bagro,i ti mali,sta se kurcite ba po fb,bajg neki statusi na Eng,nesto furate,ne'znate BiH pricati kako trreba,sta mislite da zivite u New Yorku....ALOO MATER VAM,OVO JE BOSNA,A VI STE SELJACI,BAŠ KAO I JA I SVI MIII U OVOJ JEBENOJ"



Da li ovaj primjer možemo nazvati pitanjem? ne,naravno. Upravo to je i postao ask.fm (kod nas). Način da kažete nekome sve što vam smeta kod njega, a pri tome ne trebate reći svoje ime, niti to treba biti u lice.
Još mnogo sličnih primjera možete pronaći na mom profilu: http://ask.fm/SakibSakic
Želim još naglasiti da ovakve stvari mene ne pogađaju,jer me ne zanimaju mišljenja drugih,meni nebitnih ljudi. Ali kako će to uticati na mladju osobu koju napadnu primitivci pišući svakojake gluposti i uvrede?
Svoja mišljenja možete ostaviti u komentaru.

Nema komentara:

Objavi komentar