nedjelja, 4. studenoga 2012.

Welcome!

Već duže vrijeme imam u planu pokrenuti vlastiti blog, sada je došlo vrijeme za to. :)
Na njemu ću pisati o temama koje su trend u svijetu, o svojim ličnim stvarima i zanimljivostima.
Nadam se pozitivnim kritikama.

Sada nekoliko riječi o meni:
Zovem se Sakib Sakić. Rođen sam 03.06.1993. godine u Tuzli. Završio sam Gimnaziju u Živinicama, a sada studiram na Filozofskom fakultetu u Tuzli, odsjek za bosanski jezik i književnost.
Jedna od mojih strasti u životu su moje životinje, koje redovno fotografišem, što vjerujem da znate,jer spamam naslovnu stranu onima koji me imaju u prijateljima. :)
Još jedna od mojih strasti je i fotografisanje. Jedostavno,kada ugledam neki detalj u prirodi, neki zanimljiv pejzaž, osjetim potrebu da to i fotografišem. To radim od 2010. godine i imam mnogo fotografija koje možete pronaći na mojoj facebook stranici.
Imao sam psa, koji je igrom slučaja završio u Sarajevu, pa se kroz nekoliko mjeseci vratio u Živinice. Tu priču vjerujem znate,pa vas neću smarati mnogo. Nestao je u Maju, ove godine i nema mu traga..
Sada imam psa, Rexa, njemačkog ovčara. Nedavno, prije 7 mjeseci sam dobio na poklon perzijskog mačka, kojem sam dao ime Merlin. On sada ima 8 mjeseci i posebno mjesto u mome srcu.
Od životinja imam još papagaja Bureka, mačku Sadiku i pun akvarijum ribica.
Što se tiče muzike, volim sve što mi se svidi. Pretežno slušam pop i sve ono što je no.1 u svijetu. :)
Od serija, pratim Vampirske dnevnike, Glee, Gossip girl i Being human.
Jedna od najvećih želja mi je živjeti u New York-u. Što imam u planu,jednog dana i ispuniti.


Hvala na pažnji :p





2 komentara:

  1. Blog ti je savrsen. Mnogo hvala sto pises o Tokio Hotelu :3 Molim te ne zaboravi Green Day ili Linkin Park. Iako si rekao da slusas pretezno pop molim te ima nas sto bismo voljeli procitati nesto i o rock grupama! Pozdrav!

    OdgovoriIzbriši