četvrtak, 22. studenoga 2012.

Premijera 'Breaking dawn part 2." u Tuzli

Večeras u 17:00, je održana premijera "Breaking dawn", posljednjeg filma iz Twilight sage, u Tuzli.
Kino 'Kaleidoskop' je odradilo odličan posao. Samo 7 dana poslije svjetske premijere, film je došao i kod nas.
Ispred kina je bio veliki red i svi su čekali da kupe svoju ulaznicu.
Ja sam došao sat ranije, a već je bilo ljudi tu,koji su strpljivo čekali da se počnu ulaznice prodavati.
Što se samog filma tiče, ja sam zapanjen, očaran, zadivljen! Najbolji film iz ove sage, definitivno!
Preporučujem da obavezno svi odete do kina i budete dio svjetskog događaja, ne zaboravite da se ovaj film prikazuje u cijelom svijetu u ovom trenutku i moram priznati da mi je jako drago što smo mi dio toga.
Zato svi,pravac kino 'Kaleidoskop'.
Prikazivanje filma je svakim danom, do utorka, u terminima od 17:00 i 20:00.


















I LOVE IT!

Broj komentara: 6:

  1. Ovo ti je dosada najbolji post na blogu! Svaka cast!

    OdgovoriIzbriši
  2. Organizacija oko ulazinca jednaka je jednoj velikoj nuli!!! Sid i sram za kino!!!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. katastrofa živa,drže nas pola sata da bi rekli da nema više ulaznica,a poslije 20 ljudi je dobije. -.-''''''''

      Izbriši
    2. Bas bih volio da si se sinoc stalko razbilo a malo mu je falilo....sto ne znaci da nece sljedeci puta biti razbijeno...:)) Naravno ako nastave praviti ovakvo sranje sa ulaznicama,i koje su to podle lisice brisu komentare na stranici na fb...ccc...

      Izbriši
    3. Ono sinoć je stvarno bio užas. Nadam se da se neće ponoviti više!

      Izbriši